Hur ska jag göra ?

Jaha träning idag var kul :)
haha det var allt om den, har bara ett annat problem.

På söndag är det matcher med laget och vi ska äta men samtidigt är det värdinne kurs med långritt.
På måndag är det zon-träning och jag rider, antingen ska jag hoppa över fotbollen på söndag och spela fotboll på måndag eller tvärtom...hmm ? x)

Jaja får se hur de blir, ganska säker på att hoppa över fotbollen på söndag då jag inte får(kan) rida ut så mycket och på måndag är det hoppning men har extra hoppning på onsdag ändå ;)



Foto:Wilma Wede, hade 4 mäster fotografer på tävlingen x)
Ida Asplund som dessutom har skaffat en blogg för att kunna lägga upp bilder från tävlingar i Fagersta :)
checka in den ni som tävlar, kom ihåg den är ny så den är inte så "fixad" och det kommer fler bilder! :)

www.iidaasplund.blogg.se

Men sen även Karin Ågren och Victoria Moberg! :D

//Emilia


Kommentarer
Postat av: viktoria

ååh vilka fina bilder!!



ser ju ut som ett pro! :)

som är med i tv:n

2012-04-20 @ 21:22:44
URL: http://www.viktorianen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0