Helgen

Min helg kommer att se ut så här.

Idag så ska jag åka ut till stallet vid luch och rida markarbete på volten. Sen så ska jag kanske vara med nån.

Söndag: Har match vid 11 och samling typ halv 10, har inte kollat men nåttt sånt. Och efter matchen så ska vi äta luch med laget och sen så ska jag ut till stallet och rida ut en sväng blir det nog och sen tillbaks till fagge för att kolla på en match och sen så ska vi plocka skräp med laget ;) Haha, det låter lite mysko men då får vi pengar till Gothia! Och nej vi plockar inte inne i stan i soptunnorna utan typ ute i skogar där det är slängt massa skit.

Så jag har ganska mycke att göra så det blir väl inte världens bästa uppdatering från min sida men försöker att göra några tidsinstllda.

Tjohopp!


:** Världens Bästa :**






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0