Fullt upp!

Har haft fullt upp hela dagen! :)
Vi hade utsläpp i stallet så åkte ut dit och först så gick jag med henne i 20minuter sen så släppte jag henne på volten och hon sprang efter mig och så, hon tycker det är jätte kul! Haha så söt!

Sen så åkte jag till eve och så fixade vi lite på hennes rum och så lagade vi delux mat, haha! Sen så cyklade vi till Ica och när vi skulle gå in så började det att hagla.. Vi gick in och köpte glass :D och gick ut och då ser i att det har slutat att hagla! Yeyy ;))

Sen så kom farmor och hämtade mig kvart över 4 och då kom jag på att jag skulle väl kanske ha sagt en lite tidigare tid.. haha, hann typ precis till träningen som börjde 5 för skulle äta, byta om och packa väskan.

Och träningen var kul som vanligt, haha vad jag och Julia är kul säger jag bara efter tränignarna så kommer vi på massa roliga saker som man skrattar åt en stund tills man kommer på nästa roliga sak, haha!

Och nu så ska jag väl slappa å kolla på familjen annorlunda! ;)







Kommentarer
Postat av: Cornelia & Sara

Vill ni göra bloglovin' byte?

Kram! :D

2012-04-02 @ 20:23:25
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0