Casper in my mind

Idag åkte jag till stallet och där va Issa, Ida o Lisa :)

Dom hade fixat Casper och sen borstade vi han lite och så :)
Sen sa Malin att vi skulle typ ha hov olja på och att det fanns i en burk med en pensel i, och jag hittade en som vi smetade på :)

Sen kom hon efter att hon hjälpt en med ridningen och då sa hon att vi hade tagit fel sak, vi hade tagit hovkära som man typ skulle ha i hoven eller nått x)

Så vi fick typ skynda oss att tvätta bort det innan de som skulle köpa honom kom :)
Sen så kom dom och vi sa hejdå och så. Tills han åkte. Usch Asså Lisa va typ as ledsen och då blev jag också ledsen x) Inte så jätte men asså jag kan inte se nån gråta utan att själv göra det :P

Sen skulle dom ridit med Louise men ingen orkade så då skulle dom rida på tisdag och då skulle jag tydligen också rida x)


Typ enda bilden jag har x)
Har rensat alla mina bilder och lagt över på en sticka ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin Plopp :D

2012-04-02 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0