5

1. Jag har gått på Gymnastik.
Började när jag var typ 3 på sån här spring och lek med några kompisar. Sen har jag gått tills jag var typ 10 ;) Sen så köpte jag världens bästa ponny Gini och hade inte tid med 3 sporter, men jag tyckte ändå inte att det var så kul på slutet så.


2. Jag läser typ inga stora bloggar.
Bara några men annars så läser jag massor med bloggar som kompisar har, för tycker det är mycke roligare än kända bloggar.

3. Jag är as taggad till DIV.1!
Tror det kommer gå as bra!
Sen så har vi världens bästa lagledare Michelle!

4. Tycker inte om snö.
Eller ibörjan är det väl lite kul att ha snö, men efter ca 1 månad är man helt less på de. Kallt. Och det är inge kul att frysa när man rider!
Sommar ska det vara 11månader och vinter 1! Bestämt! ;)

5. Min klass är typ världens stökigaste.
Haha, alla vikarier säger att lärarna säger att vi är dom stökigaste, fast den är helt klart roligast!


DIV.1 förra året! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0