Fullt upp!

Hej!, hann aldrig bloga igår... För var i västerås hela dagen med Vickan o Emilia :)
vi tog tåget dit vid 9. Och sen va vi där vi typ 10 och sen gick vi in på HM Gina tricot New yorker monkey och typ sånnadär kläd affärer :) kommer bilder på grejjorna jag köpte senare :) Köpte typ 6 olika grejer. Hade pressentkort på HM på 300 så behövde typ inte betala så mycke själv :) Och sen vid 15.15 tog vi tåget hem :) Och vi skkratta typ jätte mycke åt : om man petar med en flaska på en och då ska den säga vad gör du och då söger man det är ju en (pet)tflaska  XDDDDD

Sen när vi kom hem så var det fotbollsträning sista för terminen :((((((((
Men vi hade skojj iaf!

Sen när jag kom hem så var det ingen hemma så jag satt mig väl ute och vänta för hade ingen mobil med mig heller.. Så efter 50 minuter så kom pappa och linus hem :) då ville jag bara lägga mig på soffan och titta på idol och då gjorde jag de :)

slut snackat om igår nu om idag :)

idag är det dressyr träning för malin :D hoppas att hon är lugn och snäll och vill arbeta!
skriver hur det gick senare eller imorn :)

herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0