Skolan.

Hej!, sitter i skolan och väntar på att spanskan ska börja.

Igår red jag på volten och det gick väl sådär. Jag skulle träna på att hon skulle lyssna framåt och bakåt. Och när jag hade gort halter typ 5 gånger så tyckte hon inte det var kul längre oc börja stutsa p stället och vägrade att stå still... Hon började stegra och krångla men sen hämtade jag ett spö och då gick det vällbättre. Men på sutet var hon jätte fin och snäll :DD

och idag är det hoppträning för sandra :D

och sen slutar jag inlägget med 2 tråkiga saker.

1. Tävlingen i helgen är inställt pga några hästar i stallet som hade feber....
2. Att i helgen är det sista fotbollsmatchen för iår... :(((


aja

hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0