fotbolls dag !

Hej!
kom hem från en super dag idag med massa fotboll. Första matchen vann vi med 4-0 tror jag :P gjorde ett mål x)) Andra vann vi med typ 2-1. Och sen var det final och då spelade vi 2ggr 35. Och den vann vi också :) Så vi vann cupen eller vad de nu va :)

Så vi fick en pokal :) haha..

Sen åkte jag och pappa till ÖoB och köpte lite grejjer :) Sen köpte jag ett par typ tennis skor på sko kanonen :)
ÖoB är läskigt så ni vet. För när jag och Emilia var där förrut :P så gick nått tjutigt igång och tjöt bara för att vi gick in på fel ställe och alla bara stirrade på oss.. Så hände de för några andra nu också. :P

Nu ligger jag i soffan och väntar på Rosendahlspasta (Y) gotttigottti! :)
Sen vid åtta blire Idol :)


rolig bild vet!


den med! :p

tjenamors igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0