tjenixen ;)

tjenareee! har nyss kommit hem från stallet red inte eftersom hon fick vaccin sprutan igår. Så jag gjorde iordning maten och mockade. Sen tog vi in hästarna :)

Idag i skolan var det lite mysko! för när vi hade idrott så kom axel upp och sa att vi skulle typ skynda oss till skåpen. Och då hann vi inte ens ducha eller byta om så vi gick till skolan lite äckligt i typ svettiga gympakläder... men sen när vi kom upp till skåpen som dom sa att vi skulle gå till så stod typ alla 7or där och så skulle man ställa sig vid sitt slåp. Så vi gjorde väl de och sen var det några vuxna som skulle kolla igenom våra skåp..... och vi visste inte varför. Men efter dom hade gjort det så gick vi tillbaka till gympan och då sa ullis vad de va, det var någon som hade hittat nå skottgrejjer i skolan och dom kunde användas..Så dom ville ju titta att vi inte hade nå pistol eller nå. Sen kom polisen för dom hade väl kommit på vem det var. Sen vet jag inge mer. Men lite skummt ju!
aja

Sen vid tre så gick jag ut och ställde mig i regnet... för jag skulle till tandläkarn. Så fiick sluta en timme tidigare:) Men det gick väl bra haha.. men det gör bajsaont när dom ska in med dom där ta kort grejjerna i munnen:(

aa det var väl dagen typ :)


kååmpisar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0