tävling :D

Hej!, har varit och tävlat idag i Avesta och det gick sådär. I L:B så red jag dåligt för hadde jätte slappa tyglar och jag skulle hållit p henne mer. Så det vart ett pet på ett JÄTTE lätt plank att riva alla rev typ de! va typ inga dubbelnollralls. Så det vart 4 fel i L:B. Sen i L:A så red jag mycke bättre och Gini var mer taggad så L:A kändes jätte bra men det vart ett pet på planket igen.. Men låg mellan 2 galoppsprång och då korta ag in ett och då hann hon inte upp med benen men annars hade hon hoppat av jätte stort! men hon e BÄST för hon hoppar i dom lägena. Typ många andra hästar stannar om dom hamnar i de läget men inte min BÄSTA PONNIIII!!!!

ÄLSKAR DIG GINI!!!!!!!!!!! :*<33333333333333333333


det var ingen där och tog kort idag så vart en från Fagersta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0