smile typ :)

Hej!, sitter i skolan och ska snart ha spanska :) Sååååå skönt att det är fredag! :)

Igår efter skolan så cyklade jag hem och åt sen ut till stallet :) trava 20 rundan bort eftersom hon ska röra sig fast hon har sträckt sig. Och det syndes inte så det har nog nästan gott över :D
Sen efter det var klart hos Gini så åkte jag upp till ridskolan och red Plopp. Han var sådär rolig. I slutet så var han duktig:) men hans galopp är dryg för han har jätte stor galopp! :/ Gini har kort galopp och det tycker jag är bättre :) för då kan man välja om man vill korta galoppen elr länga galoppen :) det kan man ju på plopp me fast de är svårare :P

Idag skulle vi ha varit med på Lotta Björe träning fast eftersom hon inte e riktigt bra i benet än så får hon ta det lite lugnt i några dagar.

Idag efter skolan så ska jag ut till stallet först och mocka och pyssla om ponnyn Gini :D

sen ska jag upp till Eves stall och sen åker vi hem till henne när hon e klar i stallet :) för jag sover hos eve inatt :) och sen imorn så ska jag med henne till skästa för hon ska tävla:) Gini får vila den här helgen eftersom vi har tävlat några helger i rak nu :) Och sen fanns det ingen tävling som passa oss med höjderna ;)

nu spanska ;)


Koompisar ! :*<33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0