Skojj !

Hejsan !

Igår så åt jag en riktigt god tre rätters mat hos mormor :) Jätte god! :)

Sen i morse så åkte jag ner till Evelina och vi åkte till Västerås och gick först in på glada hästen sen ut till nptt som jag inte kommer ihåg vad den hette sen till Eriksslund tror jag det var x) Sen gick vi där inne ett tag och vi åt mat och fika och hade det roligt!

Nu har jag suttit och gjort ÖVERDRIVNA OUTFIT!
haha ni får väl se dom?! :)

vissa grejjer är ju fina men det är ju as fult om det blir förmycke! haha!!


röd outfit!

blå outfit!

gul outfit!

rosa outfit!

lila outfit!

HAHAHAHAH lite skojjigt tycker jag iaf!

kommentera vad ni tycker om dom!? :D




Kommentarer
Postat av: elin

vad köpte du i v-ås? :)

2011-10-30 @ 08:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0