Rubrik! :)

Morsning korsning !

Sitter i soffan och tittar på när Linus spelar fifa haha ! Lite konstigt spel tycker jag men a.
slut pratat om de!

Saknar stallet JÄTTEMYCKET! Har inte varit där på 2dagar :(((((((( Faktiskt länge om man är där varje dag annas! Men har haft så mycket läxa att göra så har inte hunnit.

Nu måste jag plugga lite till Engelska text förhör ska kunna översätta svenskan till engelskan ska kunna stava och allt och det är faktiskt lång text! Och sen spanskan som man ska gö likadant fast från svenska till spanska mycke lättare! Men börjar få in båda två i huvve nu så de ska väl lösa sig! :D

Sen kände jag att jag var lite hungrig också så ska väl gå och äta något kanske :)



bilder från igår men dom kom upp idag :P

//// EMMMAAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0