pluggaplugga..

Hej!, nu sitter jag och tittar på TV. När jag kom hem från skolan så började jag plugga på NOn och Matten. Matten va ju jätte svår! :o men mamma hjälpte mig så det gick tillslut. Och NO frågorna sitter ganska bra så ska bara träna lite på texten, har ju texten + typ 21 frågor.. menmen frågorna sitter ganska bra så det är bara att kolla igenom texen lite också :)

Sen när mamma skulle åka till stallet på möte nå tävlings möte så vart jag precis klar så följde med till stallet:) och tittade på när Emilia skritta av det var  de jag hann se av deras lektion. Men sen typ gjorde vi lite :P sen gick jag upp till cafeterian och där var clara,sanna,ellen,elin och michelle :) så jag satt mig ner där och prata x)) och sen följde jag med clara michelle och elin till p-stallet och där va vi och gjorde hemliga grejjer.. haha ni kommer aldrig på om ni inte tänker :P Sen åkte vi hem. Och jag satte mig vid Tvn och tittade på nått program jag inte kommer på vad de heter. men iaf då ska man typ :
man får först 2miljoner kr och sen så kommer en fråga och då så ska dom lägga pengarna på det svaret som dom tror är rätt. Dom får lägga på olika också. Och sen kan dom förlora 2miljoner genom att svara fel. :P ni har säkert sätt/sätt på reklam att det går :) Måndagar 20.00 om nån vill veta :P slut pratat om idag nu imorn :

imorn så är det idrott i skolan :) juste måste smsa Emilia och fråga vad vi har... Om vi har vanlig elr bad. Aja får väl fixa de :P iaf och imorn går vi till 4.... kul! 

Ridpasset imorgon blir nog volten lite dressyr försöka få henne fin i formen och inte så stark :)
Sen på Fredag så ska jag och Gini träna för Lotta Björe :D Ska bli spännande att se vad hon har för övningar :) Fast michelle har tränat för henne förut och hon har mycket marrkarbete och sånt :) och Michelle skulle kanske med om hon inte jobba hon visste inte ;) ska bara fråga Bäsan om det går bra att sluta typ 1timme tidigare på fredag för träningen börjar 3 tror jag :)

oj.. vilket långt inlägg :P nu hade ni nått att läsa iaf ;)


sööta ponnisar! aa fast lene är ju en stor häst men aja.. :P

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mia

följa varandra via bloglovin ?:)<3<3

2011-10-12 @ 12:45:56
URL: http://fotointresserad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0