LookkiLookkii :)

Hej!, har nyss kommit hem från stallet :) Red Gini först ut typ 15minuter sen på volten i typ 15minuter och benet har blivit mycket bättre men det syns fortfarande. :( men det har blivit bättre :)

Igår så åkte jag till eve efter att ha varit och köpt en jacka (ni får se bilder sen!)

När jag kom hem till eve så gick vi upp till carlos och köpte en var sin chickenbits och strips :) medans vi väntade på att maten skulle bli klar så spelade vi worldfuen :) dom ropa typ 2ggr att maten va kvar men vi va så inne i spelet så vi märkte det inte först x)) Sen fick vi maten och gick hem och det var JÄTTE KALLT! typ 2minus.. Aja sen åt vi maten och tittade på sol,fest och oroliga föräldrar x) kuligt program! När vi hade ätit upp maten så tittade vi på Idol typ i 10 minuter sen gick vi upp och prata och grejja med datorn och skratta på oss :))

Sen imorse så fick vi ändå en liten sovmorgon 07.20 :P men det var inte så tidigt man brukar få gå upp tidigare men hon starta i andra och tredje klassen så det var lugnt. Först hoppade dom lag och då kämpa dom på bra :) vart ingen placering men dom kämpa bra.

Och sen i L:B så kom eve och ready 2:a :) GRATTIS!

Och ett grattis till mickan också som vann L:C :)


Nu ska jag snart ner till farmor & farfar och äta mat och titta på fångarna på fortet :)

(kommer lite okvalite bilder sen) :P dom är tagen med min mobil så... men iaf :P

herrå!


Kommentarer
Postat av: Evelina!

haha tack men de va i L.c jag kom 2:a xD<3

2011-10-16 @ 10:05:50
URL: http://wilmaochevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0