Hos emilia :)

Hej!, ligger just nu i sängen hos Emiilia för ska sova där :) och vi äter oss tjocka på popcorn x))och dricker cola :) Kom på att vi hade spanska glosor tills imorn och det var väldigt konstiga! bara 7st men konstiga :


ni pratar- habláis

de pratar - hablan

vi pratar - hablamos

du pratar- hablas

att prata - hablar

han/honpratar-habla

jag pratar - hablo

typ samma ju! men kan dom nästan :) STOLT ! :)
slut skrivet om spanska!

red ut idag på min bästaste ponny Gini :* och Emilia red Blixten :P hon var som en mandarin på ett höghus asså plutti! :P hon kommer nog inte bli så glad när hon läser att jag skrev att hon e en plutti men de e sånt mqn får tåla! :P
men det gick iaf bra :D

har inte med mej ladda över bilden sladden så kan inte ladda upp bilder just nu på min och emilias mysiga kväll men gör det imorn kväll typ x))

aja hejdå sålänge :P


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha XD orka att ni har samma glosor som vi i 8:an har! XD <3

2011-10-08 @ 23:31:09
URL: http://livmedponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0