Helgen :D

Hej!, har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga.

I lördas så ställde jag klockan på halv 9 sen skjutjade pappa ut mig till ridskolan för det var tävlingar (dressyr) och då kom laget på en 2:a plats grattis! :)  Sen så kom mamma och hämtade mig vid typ 4 a tiden för då var dom två klasserna slut. Jag red Gini lite på volten. Körde inte så länge eftersom vi skulle tävla på söndagen :D hon va duktig iaf :D

På söndan så gick jag upp vid 7 sen åkte vi ut till stallet sen så packa vi in grejjerna i transporten och sen släppte vi ut hästarna och sen lasta vi in Gini och sen åkte vi :D Tävlingen var i Enköping så det tog 1 och en halv timme att åka dit. I L:B så fick vi ett pet i grunden. Glömde benen hela banan typ och hon var inte riktigt vaken tror jag. Sen i L:A så var det den som var snabbast i grunden och felfri vann :) (lät konstigt men vet inte hur jag skulle förklara de). Och vi var felfria och vi kom på en 6 placering :D det var 39 med tror jag :D så det var jätte bra! :D Är jätte nöjd med L:A :D

Sen så var det bara att skynda hem och åka på fotbollsavslutning :) Och vi hade jätte kul! Vi åy taco buffé :D gottigotti! sen hade jag och Julia roligt vi sjöng lite och grejja och skratta på oss!! :D Kommer lite bilder sen när jag har ladda upp sladden med mig (sitter i skolan nu så har inte den med mig) ;P Vi vann 5 kampen som vi hade TEAM EMMA ;D Sen vid typ 9 så åkte vi hem.

Sen tittade jag på Filip o Fredrik as roligt HAHA :)

Nu har vi hål för våran svenska lärare är sjuk och det fanns ingen vikarie :)


lite bilder sen i somras :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0