Badat :)

Hej!, nu har vi precis kommit till skolan och sitter utanför SO rummet. Vi hade bad idag på jumpan och jag och några till var inte där förragången för jag var på begravning så vi skulle simma under vattnet så länge som man kunde x)) Och de va jättesvårt! men aa sen var det tävling mot 7F och då vann dom tror jag......

Efter skolan ska jag hem och äta sen ska jag till stallet :D rider nog ut en svän i skogen :D

sen ska jag och vickan sova hos Emilia :) för imorn börjar vi i skolan 10 i 12 :D lång sovmorgon kan man säga!
och då på morgonen tror jag vi ska ta lite kort :D Och sen ska Emilia visa mej bilderna som hon tog på mej och Gini :D


polersss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0