Tråååkkittgt!

Tjenixen!

Sitter i soffan med datorn i knät och TV på... Roligare än så har jag inte nu. Men senare idag så kanske jag ska va med vickan! Hoppas det för annars sitter jag väl och degar här fram till 4 för då år det dressyrträning för Malin :D

Nu får ni se lite bilder som jag inte har laddat upp förr.


Jag och sööta Julia :*

Cassi o Wilma på fotbollsavslutningen ;)

Söööööta ponnyn! :****

haha hon e såå sööt! :*

ponnyn! :*

hahahha! det är viper ute på kvällspromenad :P de där röda lyset är han! :P

skolan.

råka ge fiskarna lite mycke mat... FÖRLÅT ! :)

Julmust (yyy)

åh.. vill ha mat är hungrig men det finns inge gott hemma! :((((

nu ska jag gå och titta en gång till om det finns nån mat!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0