Söndagen!

Hej, igår så åkte jag ut till stallet och red ut med michelle, vi red upp till volten hon red sin nya häst Cindirella och vi travade runt lite och galopperade och tog banken upp o ner :D Och det gick braaaaa hon var fin i formen och inte så stark och så så hon skötte sig jättebra!

Sen när vi skulle åka där ifrån så glömde jag Viper...... Är inte van att ha hund med mig och han låg och sov så hade inte lixom sett han på typ en timme bara hört han haha (snarkningarna) och då glömmer man typ bort han eller iaf jag... Så vi hann till oti och då kom vi på det ba just fan viper är kvar i stallet!! så jag och michelle åkte tillbaka och hämta han och han låg där så han hae typ inte märkt ju. Stackars Viper !

Idag är det hoppträning för Sandra :DDDD Ska bli jätte kul!!! Hoppas att det går bra! :DDD

Nu ska jag snart ner till IP och kolla på bandy (yy) :)

tjaooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0