Roligt har vi haft iaf!!!

Hejsan!

Har nyss kommit hem från stallet. Red ut med Michelle Isabelle och Nathalie (systrar) Och det var SUPER KUL!!! Vi red upp till volten och körde runt där lite :D Sen skulle jag försöka få ner henne i form och det gick! :D Asså efter en snabb galopp tur brukar det inte gå men hon vart lugn direkt och började arbeta med formen jätte bra! Så är super nöjd med ridpasset idag! Och vi skrattade mycke! Skrattade åt allt och inget! Super kuligt! Haha. Men det var svin kallt!!! Mina fingrar var helt förfrusna och fötterna domnade bort... Aja man får tåla lite om man ska ha kul!!! :DDD

Nu ska jag lägga mej under täcke och filt och kolla på nått kul pogram! ;)


Isabelle&Melian Jag&Gini Michelle&Cinderella

Jag&Gini :*<333333333333333333

bilder från idag var det ;)

tjaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0