Nu har vi försökt iaf!

Hejsan, sitter i soffan och tittar på  dumbo ;P

dagen idag :

gick upp vid sju och åkte ut till stallet släppte ut hästarna och sen åkte vi till Hamre och tävlade!
Vu debuterade MSV och det gick inge bra menmen man har iaf försökt nu och när jag tappar farten lite så går det inte och vi ska träna mer på banor på 110 och så. För det är bara lite små grejjer som fattas så det ska bli och träna på! För när man kommer för nära eller alldeles för stort när det är 110 så är det inte så lätt att hoppa för hästen och vi måste lära oss att komma bra in mot hindrerna för då kommer det att gå bra! Lovar jag!
Men det vart så att vi vägrade ut oss.... Vi kom för nära på 4a och då hoppade min snälla häst och sen vart det ju jätte konstigt till 4b så då stannade hon så det var ju för att ni inte kom rätt mot 4a.. Och sen tog jag om det och då gick det perfekt sen på femman som stod typ 2m från väggen snett! och maxad oxer och då kom vi lite nära så då gick det inte..då vart vi ju ute slutna..

aja nu har man iaf debuteringen avklarad men behövs tränas lite mer men det ska vi ha fixat tills i vår/slutet av vinter. För nu blir det KM nästa helg :DDDD sen blir det vila från tävlingar ett tag sen drar det ingång igen :DD

nu ska jag fortsätta titta på TV.

och sen träffade man Adina Boden har inte träffat henne på lääännggge! Laros har varit skadad och så.
( vet inte om hon har kommit igång med bloggande än men iaf en länk ;) )



en URRR GULLIG BILD PÅ GINI SEN IGÅR DÅ VI VANN L:B :DDD

Guldsporrarna 2011 ! :DD


Adina och Laros ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0