Lördags morgon!

Tjenixen! Sitter i soffan och har alldelles nyss gått upp :) fick en sovmorgon och det var väldigt skönt!!

Imorgon så är det KM :DDDDD

Först är det månadshoppning innan och då ska jag vara med på en C-ponny som står i Wirsbo. Den har varit lite busig med henne så då ska jag rida den för först gången, haha får se hur det går :) Hoppar 60.

Sen ska jag och Gini vara med på KM och då är det förrst en L:C och om man är felfri så ska man hoppa L:B och om man är felfri i L:B så ska man hoppa L:A och man ska ju försöka vara felfria i alla höjder och i L:A så ska man först och främst vara felfri sen så ska man rida lite snävare svängar typ :D Asså ha en bra tid i L:A också men såklart vara felfri också :DDD

Vid lunch så åker jag ut till stallet och rider nog ut med Michelle eller Isabelle :D


sååå söt ponny!

////EEEMMMMAAAA!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0