Lillen!

Tänkte skriva lite om Lillen som jag red och hoppade förut innan jag fick Gini :D

Det är en B-ponny som heter Broöngens Baretta men kallas Lillen. Han är typ precis på gränsen till A-ponny tror jag för han e minimal! Han är väldigt busig och kan hitta på lite allt möjligt.

Vi var med och tävlade i div.3 laget.Och varje tävling utom en så ramlade jag av. Han tvärnitar när han vill och eftersom han typ inte har någon hals så kan man helt enkelt inte sitta kvar när han tvärnitar.. Han stannar inte för att han är rädd för hindret utanför att han är dum och busig!! Och när man var 10år så glömde man bort benen väldigt ofta och då hoppade han inte. Och sen var det sista tävlingen med han och då så kom vi runt felfria asså var det då jag hade lärt mig han utantill typ typiskt!

Nu så står han på ridskolan som ridskoleponny (det var han när jag red han också) och han har det bra! :)


en dålig bild på han men kommer mer bilder sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0