Kollat innebandy+Emilia

Tjenamors! Idag så gick jag upp vid typ 8 sen åkte vi ut till stallet och mamma red Siri och vi red ut en sväng i 50minuter :D Gini skötte sig bra! :D

Sen efter staller så åkte jag ner till FH och kollade på F-98/99 matchen i innebandy och det vart 6-2 till borta laget tror jag. Kung Vickan gjorde båda målen!!! :D Sen så gick jag hem till Emilia och vi spelade Worldfeud :) Sen så gick vi tillbaks och till FH och kollade på F-96/97 matchen innebandy och dom förlora med vad vet jag inte.
Sen så gick vi hem till Emilia igen och spelade fotboll med Enzoos leksak, haha kul hade vi iaf!
Sen så åt vi Rosendahls pasta sen hem och nu sitter i soffan :)

Imorgon blir det att ta transporten upp och rida lite i ridhuset :D


Gini Bus! :*

Siri :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0