KM vinnare!!! :DD

Hejsan, sitter i soffan efter en lång dag!

började med att jag gick upp vid 7, åkte ut till stallet och red upp till ridskolan med Gini :) Ställde in henne i en box och sen gick och hjälpte till med att bygga fram banan. Och sen tittade jag på Nathalie som hoppade Caramelle och hon vägrade ut sig. Och jag som aldrig hade ridit hästen förr ba jaha.. Aa sen så hoppade jag henne på 60 (hon hoppade 50) och hon var väldigt seg men vi kom runt nolla och fick rosett fast den fick Nathalie ;).

Sen så var det dax för KM med Gini :D Och i L:C så kom vi nolla och sen i omhoppningen i L:B så kom vi nolla och då var det jag och eve som skulle hoppa en runda till och då var dett L:A och då kom vi felfritt :DD Och eve 8fel sådå vann jag och Gini! :DDDD

Vi vann en jätte stor rosett,plakett,schabrak och en vandrings pokal :DD

Sen så skyndade jag mig hem och duchade och böt om sen till morfar och åt mat där med alla kusiner sen hem alldelles nyss x) Så det vart en lång dag!

Nu ska jag kolla på TV. Så herrå!

lägger ut bilder senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0