Klippning+lätt ridning :) och fotboll!

Tjenixen! Sitter i soffan och har tröök! Fast vid 9 tror jag de va så börjar fotboll! Sverige-England (yy)

Idag efter skolan så skyndade jag mig hem och värmde mat och böt om medans det var i mikron. Sen så åkte jag till stallet och i bilen ut så åt jag maten :p för hann inte annars...
Vid fem så kom Carina ut och klippte Gini! :) Hon var verkligen långhårig! Men nu är så sööt så!
Och hon var jätte duktig att klippa idag! Hon stod helt still och tyckte typ det var skönt haha!

Dagens ridpass vart att skritta ut i en halv timme barbacka :) Vart för sent för att rida på volten.. Och den börjar bli hård på kvällen för då fryser den till men på dagen är den bra ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på TV :)


haha fett cool bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0