Inte hunnit.

Hejsan svejsan ! Har inte hunnit blogga för har haft fullt upp!

Igår så följde eve med mig hem så åt vi nudlar! :) Och sen kom mamma och lagade mat och då åt vi rosendahls pasta! mmuuummmsss!!! Sen så åkte vi ut till stallet och släppte in hästarna sen åkte vi upp til eves stall och gjorde iårdning Ready och sen så red hon barback lite i lilla ridhuset:) Och sen va Clara och Jossan där också, så jag skulle ha lektion för dom men det kom in för mycket folk... Sen vi åtta så åkte vi hem ;)

Idag så ska jag hem och äta rosendahls pasta från igår för är sjjuukkkttt hungrig..:(

Sen så ska jag ut till stallet och rida en sväng på volten :)

Nu så är det SO dubbel....

TJAOOOOOOOOOO! ;)


en dålig bild på eve o ready ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0