Fullt ös!

Hejsansvejsan korvar!

Sitter utanför spanskan och ska snart ha prov!

Igår så var det ju dressyrträning för Malin :D och det gick väl bra ;) Ibörjan var hon lite stel och så men sen vart hon JÄTTEFIN! och sen vart hon lite trött men skritta i typ 2minuter för då har mjälksyran tagit slut så då fortsatte jag och då gick bra igen! Hon vart väldigt loss i sidorna och så :D

Får sluta tidigare idag för jag ska och träna i Åsebo för Lotta Björe (hoppning) :D Hoppas att det går bra! :D

Så jag slutar vid halv 2 typ och sen går jag till eves klassrum och hämtar henne för eve följer med till Åsebo :D Mamma och Isabelle kommer till skolan med Gini och Melian :D Isabelle ska också med och träna :D

Sen efter skolan så åker vi till stallet och fixar allt där :D Sen så åker vi till eve och dom och äter tacos! :D


eve och ready ;)

jag och Gini :*<3333333333333

jag och Gini i Fagersta på en hemma tävling i somras :D


TJAOOOO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0