Emily gästbloggar!

Tjena! Mitt namn är Emily Hearne och går i Emma's parallelklass. Jag vann en gästbloggning för typ 1000år sen men men. Jag bor i fagersta och har en häst som heter Júlía från Kallbäcken och är en islandshäst på 7 år. Hon är svart och cirka 141cm i manken. Hon har verkligen spindelben, haha. 

Júlía har varit min alldeles egna sen 1 Juli 2010 och vi har tävlat och tränat en del under den tiden. Hon är e. Feykir från Knutshyttan som är en 1-klass hingst. Júlía är världens bästa och finaste häst & jag är så glad hon just hon blev min. Min häst står i Stall Slofallet som ligger utanför Riddarhyttan. Jag rider henne cirka 4-5 dagar i veckan. 

Kolla vår blogg om du vill veta mer om mig och min häst:

emilyhearne.blogg.se
emilyhearne.blogg.se
emilyhearne.blogg.se
emilyhearne.blogg.se
emilyhearne.blogg.se
emilyhearne.blogg.se

















/Emily :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0