åh.

Åhhh.. hade skrivit ett långt inlägg sen försvann det...

Men iaf

Igår så var det Sandra träning (hoppning) och det gick sådär.

På framridningen var hon fin och var fin i formen och så :D Sen så skulle vi hoppa en bana på först typ 80-90 och det gick sådär. Jag hade ör mycket hand så det vart att vi kom lite nära på några hinder men var mitt fel.
Sen så skulle vi hoppa en bana på 110-115 och det gick väl inte så bra. Hade för mycket hand då med och på 2a hindret så stannade hon (för dålig fart) så ramlade av men det gick bra fast jag fastnade med foten i stigbygeln men kom loss efter ett tag men hon stod ju still så. Sen så vart det lite mer stopp men sen på slutet så gick det hysat, men behöver träna lite mer på dom höjderna känner jag ;)

idag är det dressyr träning och ska äta någonting nu så tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0