Vill också!

Åh... Sanna och Wilma åker till Karibien idag och är inte nååå anundsjuk alls! eller kanske eller så är jag mer än avundsjuk!!!!! Fast man får väl glädja sig med att det snart är jullov! :D
Igår så var det dressyrträning för Malin och det gick sådär. Ibörjan så var hon fin men stel i sidorna sen så imitten så satt allt! Sen i slutet så bah nej nu orkar jag inge mer.. Så i slutet så gick det inge bra.
Idag så är mamma ledig så hon har varit i stallet på morgonen och gick en lång promenad med henne :) Så efter skolan vill jag göra en snögubbe men med vem vet jag inte så ska väl hitta någon som jag kan göra det med ;)) Det är ju as bra kramsnö nu! :))
Nu måste jag kolla på spanskan för vi har förhör nu men tror jag kan dom! :D
sööta ponnyn! Det var när vi var på tränings läger hos Helena Ström :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0