trött

Nu är alla nästan alla julklappar öppnade inte jimmys eftersom han glömde dom hemma hos sin mamma så den får jag öppna imorn x)

Det började med att jag fick gå upp 8 för halv 9 så börja det komma folk från mammas sida som skulle äta frukost hos oss :)

Sen så hade jag bara tråkit, eller jag spelade data spel. Sims 3 husdjur som jag fick på morgonen x) Man kan faktiskt ha häst 8)


Och den första hästen jag gjorde såg såklart ut som Plopp x)

Sen fick jag i samma paket ett par öronvärmare ;) Som man ska sätta fast i ridhjälmen :)


Sen öppnade vi nyss resten av julklapparna under granen :)


den här fick jag av Ida :) Och för er som inte kan läsa så står det:
Jag älskar dej. Du fyller mitt hjärta med glädje och lycka. du ger mig stöd och bekräftelse i mitt liv, jag kan alltid lita på dig. Älskar dig för evigt.


En eltandborste 8) dom är super coola :)


1000 kronor :)

En sån där sjal vad det nu heter ;) Den ser vit ut på bilden men den är lite typ orangare fast ganska ljust eller nånting sånt :)

Mössa :)

Tillhörande vantar :)


Fula vantar som jag bara kommer använda hemma eftersom dom är varma x)

Och min tröööja! Älskar den verkligen det är super skön typ ull inuti den :)

Och paketet jag slog in till Jimmy, haha x) när jag hade öppnat alla mina paket så hade han öppnat mitt paket x)

Men God Jul på er alla snart är julafton slut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0