Systemkamera!

Haha kanske tyckes vara lite tråkigt men jag tycker att det var en riktigt smart ide!
Nu till jul har jag bara önskar mig pengar! :) men vet ju att jag inte bara kommer få det ändå! dom kommer att säga att det var tråkigtg att bara ge mig pengar och sen kommer dom med något mer ;P
Men iaf så vill ju jag vara med när jag ska köpa en kamera så att inte bara mamma och pappa går och köper en så blir det helt fel! Nej det vill jag inte!
Så jag kommer ju att få pengar i julklapp (eftersom jag har ömskar mig det! eller jag hoppas att dom lyder vad jag har sagt! :P) så då någondag efter jul så åker vi till västerås och då kommer jag att köpa en systemkamera! :DDD
Men jagg är inte riktigt säker på vilken jag vill ha!
Så nu får ni hjälpa mig!
Kommentera vad din kamera heter och vad det är för objektiv och så! om det var det objektivet som satt på när ni köpte den och så vill vet allt!!
Alla som skriver vad dom har för systemkamera (dom som har en) får en länk!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0