Super kul kväll/natt hos Clara! :)

Har nyss kommit hem från stallet :) Jag och Clara red ut en sväng på saxenvägen och det var faktiskt väldigt bra underlag där så vi galopperade och så och hade kul! :) Gini var pigg men det var inga problem att få stopp på henne :)
Igår efter skolan så åkte jag och mamma ner på stan och köpte godis och present till clara! :) Sen hem och packa sen ner till clara :) Jag åkte till henne innan och hjälpte till med tacosen :) Jag stekt köttfärs skärde majs och sallad haaha riktigt stolt över köttfärsen ;P Sen så kom det några till och sen satt vi oss och åt tacosen och jag vart helt propp mätt! Och sen så spelade vi Wii! ;)) Och tog kort! :) Sen till efterätt så åt vi glass med frukter! mumsimumsi! ;) Sen så pratade vi massorrr och skrattade massor! Sen så gick vi upp på hennes rum och hämtade sängar och sånt och bäddade och så sen låg vi och kollade på roliga grejjer på youtube och sånt sen vid 1 så la vi oss och pratade sen vid typ halv 2 så somnade vi ;) Sen så gick elin och clara upp vid åtta för elin skulle rida för anna vid 10 och sen så pratade vi ännu mer sen så kom clara upp igen och vi pratade ännu mer + massa skratt! sen så gick vi upp och åt frukost! Sen så kollade vi på rosa ;PP och åt godis! :))
Och nu så ska jag snart göra något annat som jag inte vet vad med oorkarr inte göra så myckke nu men vi får se vad jag hittar på ;P
DET KOMMER BILDER SNART (ELLER AA NÄR CLARA HAR LAGT UPP DOM PÅ SIN BLOGG;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0