stallet

Hejsan :)

Igår var jag i stallet hela dagen typ.

Åkte ut runt halv 10 och skulle ha värdinne kurs då visade det säg att det började halv 9!
Men jag fick va med iaf. Ida o Cissi åkte också med :P

Sen tog vi in hästarna jag tog Plopp! :D

Först red vi ut och skritta en sväng. Och det blåste super mycket så hästarna blev typ crazy, Plopp blev typ livrädd när Maxi halkade till lite med hoven x)

Men sen gick vi in i ridhuset och red barbacka :P
Sen skulle vi fixa boxarna för att vi va sena och då kom Malin och sa att om vi fixade hennes box skulle vi få rida senare x)

Haha såklart vi gjorde det x)
Fast egentligen hade vi inte behövt det tror jag för Ida hade fått ett sms tidigare där det stod att hon kunde komma till stallet med nån kompis så skulle vi få rida från Malin x)

Menmen och ingen hade typ mat med sig så vi fick en varsin pan pizza och en kex choklad :D
Sen red vi! :D Jag red Lillen barbacka efftersom jag redan hade ridit Plopp och han blev nog ganska trött :P

Vi red runt 6 till nånting och fixade stallet och så när jag var hemma va klockan halv 9 :P

Imorn blir det också stallet då ska jag kolla på jul dressyren :)


Lite oseriösa bilder på Emma x)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0