Stallet hela dagen :)

Hejsan!

Åkte ut till stallet vid ca halv 9 sn fixa klart hos Gini :D Red först "20 rundan" fast den tar bara typ 10 minuter men aa den kallas så vet inte varför man aa och det gick bra :) sen så red jag där jag red igår i "hagen" och hade tänkt att hon inte skulle behöva gå iform men min snälla häst gickner endå utan att jag behövde verkligen jobba henne dit :D Sen så red jag "20 rundan" igen och det gick bra :D Finns ju typ ingenstans att rida nu när det är så halt så blir lite tjatigt menmen blir bättre sen när det börjar komma lite snö :)

Sen så cyklade jag upp till ridskolan och det var väldigt halt så cyklade inte så jätte fort men man kunde ju inte ta de allt för lugnt ;))) men ramlade inte iaf! :P

Sen så kollade jag på KM i dressyr och Sanna vann så grattis till dig!! Sen så kom Patricia  på 2:a placering :) Sen så åt jag en mumsig tacotallrik :) sen så kollade jag och eve på när anna red cartini sen så åkte vi hem vid halv 5 kanske ;)

Så det vart en lång dag! Men också kul! ;D

det är bild brist nu så måste ta lite kort nu tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0