Sovmorgon (yy)

Tjabba tjena hallå!
har sovorgon så börjar inte förnst vid 10 i 10 :D sen går vi till 5 över 3.
igår var det ju Sandra hoppträning och är nöjd :) först på framridningen sä var hon vääldigt pigg, men efter att hon har sprungit av sig lite så vart hon jättefin i båda formeen och mot bommarna! Sen så hoppade vi fram på två hinder som stod i en volt och det gick bra :D och sen så hoppade vi lite stuts och sen så hoppade vi en linje med två hinder med 21 meter för oss vart det 7 galoppsprång, sen så hoppade vi på en linje med oxrar samma som den andra fast oxrar, det gick jättebra! hon lyssnade jättebra frammåt och bjöd lixom och det har hon inte gjort nu på ett tag! Sen så hoppade vi en bana på ungefär 90-110 hinder och då stannade hon först på ett räcke men hade typ inga ben alls så mitt fel! sen så vart det några stopp men kändes som dom flesta var mitt fel pga dålig ridning! sen så red jag typ allt va jag hade och då gick det super bra! sen på oxer "sidan" så hoppade hon jättebra för hade dunder benen på ;) Hon hoppar jättefint över när jag håller om med benen som bara tusan! :)  Så är nöjd med denhär träningen! :D
Idag är det Malin dressyr och hon kommer nog vara pigg men hoppas att det går toppen!! :DDD
Bästa ponnyn!!!!! :*<33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0