Ridstövlar!

tycker att ridstövlar är grymma!
När jag började rida så hade jag inga ridstövlarv (inte så vanligt att ha ridstövlar när man precis har börjat rida) och jag visste säkert inte att det fanns ridstövlar.
Sen när Gini kom till mig så hade jag inte heller några ridstövlar men hade shaps till och tyckte väl att dom var bra och så!
Men sen så åkte vi till gladahästen och köpte ett par ridstövlar och då kände jag skillnaden!!!
Att rida i ridstövlar är mycket smidigare och man sitter bättre i sadeln med de. De som jag tycker är mest skillnad är att jag får ner hälen mycket mera och då får man ju bättre balans och man blir inte lika mycket framåtlutad!
Och dom är jätte mjuka och snygga ;D
Jag har ett par mountain horse ridstövlar! Och dom är så grymmt sköna!!! Rekomenderar verkligen dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar stövlarna!!

2011-12-24 @ 12:47:44
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0