Ont i magen är inte kul för dom som inte visste det+ en dator i armbågen är inte heller så jätte kul.

Nu har vi dubbeltimme i SO.. Slutar vid 10 över 4 idag...Och en har jag ont i magen för att jag är hungrig (det var gröt till lunch.. det är väl ingen mat!) Sen så ska jag hem och plugga sen ut till stallet :)
igår så åkte vi bara ut till stallet och släppte in hästarna sen upp till ridskolan för mamma rider ist för karin, och då är det kul att bara gå runt och kolla vad alla gör :) Kollade lite i lilla och det var 11 hästar där samtidigt ;P Sen så var jag över till p-stallet och gick där en liten stund med clara och LP :) Sen vid halv nio så åkte vi hem :) Och sen satt jag vid datorn.
Idag så rider jag nog ut en sväng tror jag, eller om det finns någonstans att rida och trava för nu går det ju typ bara att skritta ut för det är s halt över allt.
en bild från Strömsholm DM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0