nördat

Hejsan :)

Jag känner mej som en äkta data nörd nu. Igår spelade jag sims vääldigt länge började säkert runt 3, halv 4. Spelade till kanske 6 då åt jag. Sen spelade jag lite mer till typ halv 7. Då gick jag och mötte Issa. Mina föräldrar var hos några andra och firade så jag och Issa satt och nörda typ till 1. Då kom mina föräldrar hem och så fixade vi i soffan för vi ville sova nere :P Sen så nörja vi ännu mer till typ halv 3. Då blev Issa jätte trött så vi sov.

sen vaknade vi kvart i 11 och va ut med Enzoo. Och sen nörda vi ännu mer -.- till typ 3 :o. Och sen satt vi bara  vid våra små datorar och gjorde lite grejs :P

Men imorn blir det inte nörd dag iaf :P

Då ska jag t stallet och kanske värdinne kurs. Sista anmälningsdagen var 23 och anmälde mej idag men iaf annars får jag bara vara där och ha kul :P


Fina bilder jag och Emma tog förut x)
Lydig hund som går på en x)

Haha fint hopp x) Inte äns över hindret :P

Lite bilder Emma blev stolt över :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0