NO

Hejsan!

Nu har jag NO, och vi ska typ göra en Power Point presentation om en svensk vetenskapsman jag blev med Jossan och fick Christoffer Polhem nån från Norberg x)

Imorse var jag med Emma i stallet och var där med nån om det nu var Isabelle, Nathalie eller Michelle men jag tror det var Michelle x)
Iaf när vi skulle ta ut hästarna var det super mega halt, Mea och Dejjan gled fram, det var så synd om dom :(
Men sen strödde vi gödsel över isen så man kunde gå där och då blev det bättre :)
Sen fixade vi vatten och sen åkte vi hem fast vi kom typ hem 5 över halv 9 och vi började 10 i 10 så det blev lite bråttom men vi fixade det ;)

Men nu ska jag nog hänga med lite på lektionen :P


Emma o Gini :)

:)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0