Mycket ridning

Hejsan :)

Idag åkte jag ut till stallet med Ida klockan 8 :P
Vi mockade och fixade lite i sadelkammaren, sen så byggde vi banan till julhoppet :)

Vi värmde upp och så, det var bara jag o Plopp, Clara o Lillen som var med på julhoppet :)
Clara red först och var felfri, och sen så red jag och det gick bra tills det 3:e hindret han kom i fel galopp och JAG svängde lite för tidigt så då vägrade han men det var mitt fel. Sen vände jag och då hoppade han det och resten av banan gick bra förutom att han gasa lite x) Men han var super iaf :)

Sen red jag ut på Plopp med Ida, Lousie, Regina och två till x)
Vi red nån konstig lååååååång runda i skogen :P Det var typ mot björnbackarna fast sen svängde man höger innan sjävla backen och in i skogen på några stigar :P Vi var ute i typ 2 timmar och det var is kallt :/ Och vi skrittade hela vägen utom typ 100 meter som vi trava :P Snacka kallt x)

Sen så åt vi och värmde oss innan vi skulle rida Rosita och Ikaros, jag red Ikaros barbacka :)
Han var lite seg och så men annars var det bra, fast han är lite jobbig med formen eftersom han går i form alldeles för lååångt ner :/

Menmen :)

Sen så har jag inte gjort så mycket :)
Imorn åker jag till stockholm tills på Söndag så då blir det inte så mycket bloggning, kanske hinner med ett imorgon på morgonen :)
ska shoppa lite och så fira min pappa som fyller år imorn :)

Så redan nu hälsar jag er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0