Lite av paketen :)

Jag fick ett paket på morgonen och det var 1000 kronor och chips och tomteskumm :P
Sen av farmor och farfar fick jag 800 kronor och lite annat smått ;)
Av maggan och martin så fick jag 500 kronor :)
Sen av mamma och pappa och Linus fick jag ett par ridtermobyxor för har inga nu för dom slutar vid knäna! :P och sen får jag ca 1000 kronor till av dom när jag ska köpa kemeran :) Ska köpa den på måndag tror jag de va :D:D:D
Som ni kanske märkte har ja bara önskt mig pengar!! Till en kamera ;:)
Sen idag så kommer morfar och mormor och alla kusiner! :)
Så då blir det ännu mera paket! :D
Vi blir 23 stycken :)
Juste! i fredas så fick jag paket av mormor och då fick jag presentkort på HM för 400 kronor :D
Nu ska jag gå ner och äta frukost!
CHAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0