Julhoppet! :D

Det var ju julhoppet idag (en mini tävling typ :) ) och då hoppade man först  en barna på L:C och alla som var felfria där hoppade en omhoppning på L:B :) Och det var jag och Gini Eve och Ready Jossan och Hector som var felfria i L:C och det var vi som då skulle hoppa omhoppning och Jag och Gini var felfria och Eve och Ready och jossan och hector på 12 fel.
Och jag och Gini vann!!! :DDD
Eve kom tvåa (typ 3 tiondelar långsammare än oss)
Och Jossan 3:a
Grattis! :D
Nu kommer det bilder! :)
Mamma tog med kameran så det är inte världs fina bilder men det går ju ;)
oredigerade (stavning?) bilder!
Jag och Gini! :D
Clara och Zita :)
hehe ;)
Jag och Gini :*
Klara-Stina och Nilla :)
Jossan och Hector :)
Evelina och Ready :) Dom som kom 2:a :)
och en till på dom ;)
Duktiga Ponnyn! :***
Prisutdelning! :D
DUKTIGA PONNYN!!!! :****
Det tog 1timme och 30minuter att ladda upp bilderna för datorn e så seg men ville verkligen så nu är dom uppe! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0