Helena Ström träningar!

Hejsan har precis suttit mig i soffan efter att ha städat rummet i en och en halv timme.. :) Men det vart ju bra nu efteråt ;))
Idag så gick jag upp vid halv åtta och åkte ut till stallet fixade Gini och sen så åkte vi upp till ridskolan för det var träning för Helena Ström ( två pass ) och första träningen så var det mest markarbete med bommar och lite små hopp på slutet och det gick bra :D Hon var snäll och så :D Sen så ställde jag in henne i en av ridskolans boxar och sen upp till cafeterian och åt tacos med alla som hade varit med :D Gott var det!! Sen så pratade hon lite om hur man rider hästen och massa sånt sen ner och göra iårdning Gini och dax för nästa träning :D Andra passet var mer hoppning, vi hoppade bana :D Hon lyssnade bra och så och på slutet så hoppade vi en bana på typ 90cm :D
Imorgon så är det lucirkus vid ridskolan och jag och Gini ska vara med på höjdhoppningen :D Hoppas att det går bra! :DD
foto: Emilia
En bild från någon gång när vi hoppade hemma på volten :D
Ni får nöjja er med gamla bidler nu fram till jul för då ska jag få pengar så jag kan köpa en system kamera och då kommer det nya bilder!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0