Dagen igår!

Vi skulle ha en slapp dag den sista dagens så först hade vi matteproblemlösningar........ sen rast sen spela spel :) Det var grymt kul! sen luch så då gick jag emilia och vickan och åt mat på kina :) vi åt buffé och hjälp vad mätt man blev!
Sen skulle vi fika i skolan direkt efter maten och då var jag propp mätt så det gick typ i en chokadboll sen gick det inte att äta nå mer var helt proppmätt!
Sen efter skolan så gick jag med eve hem och vi la oss på soffan för vi va sjukt trötta! Så vi kollade på Philo Fix (stavning) hahaha det är ju faktiskt bra! ;))
Sen så kom mamma och hämtade mig så åkte vi ut till stallet och jag red upp till golfbanan eller lite längre men det är ju perfekt underlag i miitten av vägen nu ! Det är lixom packad snö och då går det ätt trava där! :)
Sen så åkte vi hem och åt mat sen bara slappa framör TV! ;)
bild innan snön hade kommit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0