Dagen

Hejsan det blev en heldag i stallet idag med x)

Åkte ut runt 9. Jag var in och utsläppare för juldressyren :)
Ida var skrivare :P

Sen fick vi rida :)
Jag red Caven för det var hyra häst så vi fick rida dom som inte gick, Ida red Skorpan barbacka :) Caven var super duktig. Inge sppänd och han hängde inte med huvet :) Och Skorpan fattade ren fin galopp ;)

Sen fixade vi lite i stallet sen red vi Grace och Action, jag red Grace och Ida red barbacka :) Det gick ganska bra, hon lyssnade jätte bra för skänkeln men ibland kunde hon liksom bara vända huvet utåt och om jag tog i inner tygel bara fortsatte hon dra utåt, men annars gick det bra, det blev bara skritt och trav på henne :)

Sen åt vi x) Vi hade ingen mat med oss men vi fick en muffins från cafeterian :)

Imorn är det julhoppet och heldag i stallet igen :) Sen ska vi rida ut, jag Ida, Louise och sen tror jag det va nån mer x) Då ska jag rida nån som inte går med, kanske Ikaros :)


Action :)

Grace :)

Kommentarer
Postat av: Nanna Andersson

Fin blogg med häftigt namn! :)

Är de dina egna hästar?

2011-12-30 @ 12:46:38
URL: http://successen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)

Nej det är ridskolehästar _)

2011-12-30 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0