2011-12-12

Hejsan :)
Var länge sen jag blogga nu ;)
Har precis klippt mej inte så mycket bara det slitna och det var ca. en dec. :)
Idag var det en skön dag. Först hade vi problemlösning o matte  -.- Jag och Emma blev i lag fast vi lottade med kort ;) Och vi blev ju väldigt smarta tillsammans x) Vi fick iaf 1 av 7 rätt x) Vi kom nog sist tror jag x)
Sen rast och sen spelade vi spel. Jag spelade med andra ord. Man ska ta en liten bricka och där står det ett ord som typ sextant x) haha det fick jag, emma och viktoria. Då skulle Emma förklara det med andra ord och då typ visade hon upp 6 fingrar och sen så sa jag typ kärring då sa Emma nästan och då sa jag tant :)
sen var det lunch och då åt jag med Emma o Vickan på Kina :) Det var mumsigt :)
Sen köpte vi lite godis på pickaboo :) Och sen fikade vi. Jag hade en bit kladdkaka med mig som typ några ville smaka x) Sen hade jag ballerina kladdkaka också :P Och en fanta exotic !!<3
Sen skulle vi kollat på uppträdande från musiken fast det gick inte att ladda upp :( men dom kanske skulle ladda uppp det sen iaf så man får se det :) Händer inte så mycket på jullovet. Ska nog vara med på julhoppet iaf kanske juldressyren men vet inte rikitgt än ;) Och då är jag såklart med på Plopp :)
bild från julhoppet förra året :)
1:a ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0